Chili Dog


Sitter här på Saturnus (inte planeten, Caféet…) och jobbar med nya rätter.

Skulle vilja testa en riktig Chili Dog och tänker mig att jag bakar ett rätt stort korvbröd med mjölk i degen så det blir mjukt. Sen tar jag en lämplig korv. Hm, Sremska? Kabanoss? Nä, nåt tjockare… Tips? Nåväl, surkål (så klart!) och sen en lämplig chili. Ska jag göra en Texas Hot eller något lite mesigare? Servera med lökringar, tror jag. Vad tros? Detta embryo till rätt känns helt rätt men det ska ju bli rätt också. Så, alla Chili Dog konnäsörer där ute. Kom med tips!

Kommentera

