Är det dags att köra igång?


Oj, nu var det så länge sedan att jag knappt kommer ihåg hur jag gör…

Har varit så väldigt dålig i sviter av cancerhelvetet och dessutom jobbat hur mycket som helst. Samtidigt slår det mig att jag samlat på mig massor av historier om mat och liv. Jag funderar på att ta upp bloggen igen på allvar. Tycker du att det är en bra idé? Med tillräckligt mycket feedback så sätter jag igång igen här, annars hittar jag andra fora…

Så kom igen, vill du ha mer?

/e.

7 comments

  1. Så klart du ska!

    Hittade din blogg först nu och tycker verkligen du ska fortsätta. Du är en grym inspiratör. Modern asiatisk mat är en klassiker i kokbokshyllan.

Kommentera

